Záchranka pro mága je podstatně jiná než pro zloděje a vojáky, je tedy umístěna hned jako první podkapitola. Záchranka pro zloděje a vojáky je většinou stejná pro většinu ras, kromě dvou - enta a člověka - které budou popsány samostatně.
Samozřejmě si každý může s tou záchrankou lehce hrát pro každou rasu a snažit se nalézt konkrétní přesnější nastavení pro jeho rasu, ale to co zde je napsané, tak funguje dobře.
V dalších oknech je popsána záchranka na 1. den zbrojení, v dalších dnech se pouze lehce liší. Pro zloděje je stejná, pokud nekouzlí full silou, pak si postaví tolik budek aby tam nacpal většinu lidí. Obránci přidávají výcvikové prostory, tak aby fungovali alespoň na 80%. Útočníci staví výcvikové prostory jako obránci a navíc přidávají 5% do výroben strojů.
Zbytek, tak aby jste tam nacpali většinu populace do výdělečné profese, většinou druidi. Elf větší část do zbrojařů, trochu druidů, ent farmáře.
Na 70% domků. Takže můžeme rozdělit 30% gubernátu do záchranky.
Zbytek, asi 6%, farmící profese. Takže trpaslík 7.5% budky na kameníky(6% farmící profese + 1,5% z předchozího základního nastavení). Obr 6% připraví zbrojařům. Elf 3.5% připraví zbrojařům, 2.5% druidům. Tohle je dobrý výchozí bod.
Jedou na 80% domků, takže rozdělují jen 20% gubernátu. Jako všichni ostatní si musí udělat pár budek pro obchodníky (pár = max 100).
A to je vše : ) Postupem času třeba zjistíte, že vám stačí jenom 4.5% rozlohy farmářům a 0.5% můžete dát do cechů k obchodníkům. Někteří z vás se rozhodnou kašlat na 0.5% u kameníků a zedníků a dají je do cechů k mágům a vědcům. Experimentujte : )
Jelikož člověk není závislý na domcích jako ostatní jsou zde ty % zcela jinak. Nastavení pro první den války.
V dalších dnech se to liší dost podle toho co přesně máte dělat. Pokud jste obránce, tak si jen přidáte výcvikové prostory na 80% a jen několik výroben strojů (plácnu 2,5%).
Útočník přidává výcvikové prostory na 80% a cca 8% výroben strojů.
Zloděj, kterej kouzlí jen destrukci na nekrytý přidává jen výcvikové prostory na 80%. Zloděj, který kouzlí full silou si přidá samozřejmě budky na mágy, tak aby je tam všechny nacpal, myslím, že to je něco okolo 10% a může přidat i nějaké cechy k výděleční profesi, nebo někam jinam, ale tak aby si zlepšil farmu.